Game of Thrones

Lost, KOBRA, 24, My name is Earl, Rundgång, Surface...

Moderator: Monstrum

Game of Thrones

Postby Monstrum » Mon Dec 06, 2010 6:41 pm

All the birds are singing that you gonna die!
Monstrum
Level 62 - Sathariel

Re: Game of Thrones

Postby Garret » Wed Jan 12, 2011 11:25 am

Ser fram emot denna, hoppas den blir bra.

Väntar även på de sista böckerna...jäkla segis-George som inte har orkat skriva klart nästa bok på...är det mer än 2 år nu?
Garret
Noob: Level 4 - Solid Snake

Postby Monstrum » Wed Jan 12, 2011 4:59 pm

Vanligt fenomen när det gäller episk fantasy. Till viss del beror det på att de tenderar att bli förälskade i alla små fåniga personer de har hittat på och vill följa deras livsöden i detalj. Martin har ju ihjäl folk i alla fall, men han börjar ju följa fler nya än han har ihjäl i alla fall, så då sväller ju skiten i alla fall.

Förra boken var ganska tråkig.
All the birds are singing that you gonna die!
Monstrum
Level 62 - Sathariel

Postby Icky » Tue May 24, 2011 5:21 pm

Någon som följer serien? Jag tycker det är lite skumt att se i bild det man tidigare läst i text, men jag tycker ändock det är rätt bra gjort än så länge.

Ska bli spännande nu när det blir dax att läsa om från början i förberedelse för nästa bok (som är klar och publiseras tolfte juli). Har för dåligt detaljminne, glömt av alla spännande små intriger!

Ungefär samtidigt som Game of Thrones började sändas (som för övrigt CANAL+ säger är sin största/bästa TV-lansering någonsin i Spanien) hittade jag Martins Not a blog oxå. I just det här inlägget beskriver han processen att få ut den kommande boken.
Icky
Noob: Level 5 - Samus Aran

Return to TV